Бавно, но сигурно, екологичният подход и уважението към нашата планета навлизат във всички сфери на живота, включително и в производството на козметика. Освен специализираните компании, които се фокусират върху производството на изключително екологични парфюми, големите световноизвестни марки също започват да следват тази тенденция. Кои са те?
Chloé Nomade Naturelle (2022)
Сред производителите на парфюми с акцент върху опазването на околната среда е френската марка Chloé. Техният нов аромат от 2022 г. Chloé Nomade Naturelle, много женствен, нежен, пристрастяващ аромат, базиран на вечната жасминова елегантност, ще ви спечели не само с изисканите си ароматни нотки на египетски жасмин, ванилия и сандалово дърво. Създателката, парфюмеристката Каролин Дюмур, е използвала съставки от натурален произход и естествен алкохол, а цялата формула е веганска. Chloé не забравя за екологията и при проектирането на опаковката, тъй като се състои от голям дял рециклирани материали.В този момент трябва да споменем и Chloé Eau de Parfum Naturelle от миналата година, създадена от майстора парфюмерист Мишел Алмайрак, която е веганска и 100% натурална с ръчно набрана органична роза.УВАЖЕНИЕ КЪМ ПРИРОДАТА Е ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ През изминалата година почитта към природата беше изразена и от друга марка. Целият процес на производство на EDT Police To Be Green е създаден с екологична цел и се окичи с етикета “Eco-Designed Fragrance.”. Опаковките са сертифицирани като вегански, а използваните материали, като стъкло и алуминий, са 100% рециклируеми. За да бъдат още по-екологични, кутията дори няма целофанена опаковка. Нейната философия отразява уважение на света към околната среда, считат е за общ и уникален дом, така че тя е предназначена за жени и мъже, които обичат свободата. Самият унисекс аромат е с вълнуваща дървесно-ароматна композиция. Парфюмеристката Вероник Ниберг е съчетала следните съставки:Връхни нотки: мандарини, кардамон и лимон Сърце: жасмин, божур и виолеткаОснова: ванилия, кедър и сандалово дървоДРУГИ ЗЕЛЕНИ АРОМАТИВ EDT Rochas Girl преобладава нероли – масло от цвят на горчив портокал, прочуто от принцесата на нероли, Мария Анна дьо Ла Тремоа (1642-1722). В аромата Rochas Girl ще се насладите на гениалната концепция на парфюмеристката Ан Флипо – с касис, портокалов цвят, ванилия и сандалово дърво. Ароматът, разбира се, е веган и съдържа 90% съставки от естествени източници, а опаковката е съобразена с околната среда.Модният гигант Calvin Klein също е поел по пътя на социалната отговорност. Ако се интересувате от бъдещето на планетата, не бива да пропускате новата Calvin Klein CK Everyone EDP. Този парфюм има 77% естествени ароматни съставки и е създаден изцяло в духа на екологичните тенденции. Композицията започва със силния и свеж аромат на портокал от Мексико, към който бавно се присъединяват ободряващият черен чай от Шри Ланка и ветиверът от Хаити с неповторимия си земен и опушен аромат. Енергичен, веган, унисекс аромат за направата, на който използват рециклирани опаковъчни материали и може да се рециклира.
Унисекс парфюм Calvin Klein CK Everyone
Природосъобразните продукти включват не само самите парфюми, но и флакони за многократно пълнене, които пестят както пари, така и не замърсяват околна среда.
За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
Функционални бисквитки
Винаги активен
Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
Предпочитания
Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
Статистически бисквитки
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
Маркетинг
Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.