Всеки от нас има нужда понякога да се поглези, но не всеки път си заслужава да харчим излишни пари за козметика. Повярвайте ми, козметичната марка Ziaja е помислила за вашия семеен бюджет (защото цената на отделните продукти рядко надвишава цени от 7.00 лв). Eнтусиазмът ви ще бъде още по-голям, когато откриете, че това е висококачествена козметична марка.
КАКВО Е ЛЮБОПИТНОТО ЗА ZIAJA?
Тази година полската марка Ziaja ще празнува 30 години от стъпването на пазара. Това показва без съмнение високо качество и популярност сред клиентите. Традиционни формули, съставки, вдъхновени от природата, носят само полза за кожата и косата ви. Плюс ниската цена…
Ziaja Manuka Tree
Днес, когато производството на псевдо-натурална козметика се гордее с вложени естествени съставки е трудно да се повярва, че такива евтини продукти наистина могат да включват качествени натурални екстракти. Въпреки това ZIAJA използва иновативни методи и изцяло естествени съставки от най-високо качество. Марката е създадена през 1989г от полски прозводител на лекарства, които в началото дори разпространява в аптеките. Всички артикули са класифицирани като лекарствени продукти и тяхното производство е строго наблюдавано от първата съставка до крайния продукт. Ziaja използва същата технология и строг контрол и до днес.ГАРАНТИРАМЕ, ЧЕ СТЕ ОСТАНЕТЕ ДОВОЛНИНай-съвременно оборудване, технологии, тестове без животни, лаборатории за микробиологични изследвания, консерванти сведени до минимум, … Всичко това и много други неща се крият зад успеха на Ziaja. Не се колебайте да купите!Бях малко скептична първият път когато тествах Ziaja Goat’s Milk с комплекс от екстракти от козе мляко. Но още след първото нанасяне се уверих в неговото регенериращо и успокояващо действие. Продуктът е подходящ за много чувствителна кожа.Ако имате проблемна, акне или мазна кожа, ви препоръчвамe Ziaja Manuka Tree, специално разработени с екстракт от дърво манука. Проблемната кожа изисква специална козметика, която не позволява на бактериите да проникнат дълбоко в порите на кожата. Тонизиращият тоник за кожата и нощния крем с екстракт от масло от манука ще осигурят пълноценна грижа за този тип кожа. Тоникът е без алкохол и не изсушава кожата, а нощният крем помага да се свият порите на лицето.
Ziaja Cupuacu и Ziaja Argan Oil
Марката предлага козметика за коса, лосиони за тяло и душ козметика. Освен естествените съставки, които са вложени можете да се насладите на невероятния аромат и полезните ефекти, с които ще се поглезите от главата до петите. Шампоанът Cupuacu с аромат на орех ще укроти дори най-непокорната и наелектризираща се коса (тази серия предлага пилинг на кристали и бронзиращи лосиони за тяло). За любителите на гурме нотки ще се насладите на приятния шоколадов аромат на Ziaja Cocoa Butter .В Parfimo.bg можете да откриете много повече продукти с натурални екстракти от тази марка, можете да пробвате- кокосов орех, маслини, жасмин, краставица, арганово масло,……Надяваме се да сме ви били полезни с информацията и вече да имате списък с желани продукти.
За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
Функционални бисквитки
Винаги активен
Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
Предпочитания
Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
Статистически бисквитки
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
Маркетинг
Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.