Експлозия от сочни цитрусови нотки, зашеметяващ цветен букет и кремав мускус ще ви обграждат с нежния аромат на Joy by Dior. Новият аромат, лансиран на пазара през 2018 г. “изчезва” от рафтове на парфюмерийните магазини с невероятна скорост. Докоснете тялото си с деликатния и чувствен аромат от света на Dior.
СЪЗДАДЕН ЗА ДАМИ, КОИТО ОБИЧАТ ЦВЕТЯТА
Дамският парфюм Joy by Dior има наистина отлична издръжливост от 12-14 часа, но какви са съставките, които са скрити в елегантния светлорозов флакон.
Christian Dior Joy by Dior
СЪСТАВ:HEAD ► бергамот, мандаринаHEART ► праскова, жасмин, касис, роза от ГрасBASE ► пачули, кедър, сандалово дърво, бял мускус, бензоинВероятно всеки от нас харесва свежото ухание на сочни цитрусови плодове. Връхните нотки на парфюма са съставени от сочен бергамот и мандарина. Но какво определено не бива да се пропуска в успешния дамски аромат? Разбира се -цветя и то много цветя! В сърцето доминира женственият жасмин, допълнен от роза от Грас, която разпръсква своето благоухание и усещане за романтика. Чувственият финал на аромата е изтъкан от сандалови нотки, кедър, мускус, пачули и бензоин.
КАКВО Е НОВОТО ОТ ДИОР?
Ако сте сред страстните ентусиасти на парфюма, със сигурност, когато го наречете, Joy веднага се появява асоциацията с един от шедьоврите на Жан Пату “Joy”. Цветният аромат на висшата мода, считан за най-скъпия аромат на света при пускането му през 1930 г. Скоро бива изместен от челното място в класацията от Chanel No. 5 като става втория най-продава парфюм за всички времена.
Новият хит от Dior
Dior вдига много високо летвата като решава да направи нов парфюм със същото име като шедьовъра. От моя гледна точка, малко циничен маркетингов ход към една непретенциозна публика, която не знае, че има предишна класика. Това със сигурност не компрометира високото качество на парфюм Joy by Dior, който успява да достигне до широк кръг от потребители въз основа на пазарно проучване.Световноизвестният парфюмерист Франсоа Деманши (главният парфюмерист в парфюмерийната къща Кристиан Диор) е човекът, който стои зад създаването на Joy от Dior. Ако искате да създадете печеливша рецепта, вдъхновена от хитовете на две култови марки, то тогава се насладете наJoy! Деманши вероятно е решил да излезе от сянката на двата бестселъра с въвеждащи акорди на цитрусови нотки, това са луксозният Chanel Allure и класическият Dior J’Adore.От моя лична гледна точка, Joy by Dior е малко разочароващо за мен, аз очаквах повече от просто масов мейнстрийм аромат от такова име. От гледна точка на безпристрастен ентусиаст на парфюм, нямам друг избор, освен да аплодирам. Парфюм Joy by Dior не може да замени живата легенда на Dior J’Adore, но със сигурност ще принадлежи на дамските аромати, които ще можете да срещнете по улиците по-често, отколкото не. HIT на предстоящия сезон е известен!
За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
Функционални бисквитки
Винаги активен
Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
Предпочитания
Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
Статистически бисквитки
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
Маркетинг
Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.