admin | януари 31, 2018 |
Божествен аромат, скрит в прозрачен флакон наподобяващ красиво синьо око.. През 2016 година, след дълга пауза, марка Kenzo извежда на пазара нов аромат с името KENZO World. Уханието е дело на арт директорите на марка KENZO – Huberto Leon и Carol Lim. Време е за нещо наистина нетрадиционно и впечатляващо! Ще бъдете изумени от сладкия цветно-плодов аромат.
Ароматната композиция на новия парфюм е създадена под ръководството на Francis Kurkdjian, велик парфюмерист на нишова марка. За една част от хората KENZO WORLD ще бъде просто сладък микс, за други ще бъде глътка сочни плодове, която ще остане с Вас през целия ден.
Телевизионният клип за рекламната кампания на KENZO World със сигурност ще Ви накара да се смеете на глас!
https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg
KENZO World се опитва да разчупи потребителските представи. Нетрадиционният флакон подсказва, че уханието далеч не е сред стандартните дамски парфюми. След обувката на Carolina Herrera и чантата на Marc Jacobs, сега можете да добавите към колекцията си синьо око с красиви мигли (визуално капачката изглежда като миглите на окото).
KENZO World се отваря с изключително сладка комбинация от червени плодове (усещат се предимно черешите) и цветя. Божурът и жасминът са потопени в плодов захарен сироп. Ключовата съставка в аромата е амброксанът, който е главен и в Escentric 02. За съжаление той създава усещането за леко химически състав накрая.
Обожавам новата тенденция на странни и нетипични флакони и в тази връзка няма как да пропусна окото на KENZO. Единственият недостатък е, че парфюмът е създаден за масовия потребител. Лично на мен ми липсва онова уникално докосване, което очаквах, когато разбрах, че създателят е Francis Kurkdjian.
Любителите на сладките плодови ухания определено ще го харесат! Ароматът на KENZO World леко ми напомня за My Burberry Black, който също е разработен от Kurkdjian. Издръжливостта на новия фантастичен парфюм е повече от прилична.