• Парфюм
    • Съвети и вдъхновение
      • Тенденции в грима
      • Козметика за лице
    • Козметика с натурални съставки
    • За нас
      • как да пазарувате
    • Home
    • Парфюми Дамски парфюми
    • VERSACE BRIGHT CRYSTAL

    VERSACE BRIGHT CRYSTAL

    admin | ноември 28, 2017 |

    Versace Bright Crystal е на пазара от 2006г. насам и е идеален за любителите на аромати пълни с цветя и плодове. Флаконът на Versace Bright Crystal е наистина забележителен, а капачката е във формата на истински диамант.

    Розова феерия

    Вече няма нужда да гледаме света през розови очила, а можем да го направим директно през флакона на Versace Bright Crystal. Вероятно създателят на магнетичното ухание не си е представял, че комбинацията, която е създал преди повече от 10 години ще се превърне в толкова успешен парфюм. Розовият кристал е любим на милиони жени по целия свят. В началото най-силно се усещат нотки на японския плод юзу и нар. Богатото флорално сърце съчетава деликатни нотки на божур, магнолия и лотос. Резултатът е невероятен плодово-цветен микс, който ще Ви радва в продължение на часове благодарение на базата от кехлибар, махагон и мускус.

    Versace Bright Crystal
    Versace Bright Crystal
    Versace Bright Crystal
    Идеален за любителите на цветно-плодови аромати.

    Допада ли Ви ароматът на BRIGHT CRYSTAL?

    Диамантеният флакон носи логото на италианската марка Versace. Главата на Медуза е сигурен знак, който отразява качеството и репутацията на марката. Ароматът може да бъде определен като лек, но с много добра трайност. Благодарение на богатия и ненатрапчив състав Versace Bright Crystal се харесва на дами от различни възрастови групи (никога няма да сгрешите, ако го изберете за подарък). 

    Versace Bright Crystal
    Опаковка
    Versace Bright Crystal
    Логото на Versace
    Versace Bright Crystal
    Versace Bright Crystyl 50 ml

    Финално впечатление

    Флаконът на Bright Crystal 50 ml е с много нестандартни пропорции – капачката при него е малко по-голяма от самия флакон, което е абсолютно целенасочено. Голямата кутия е много привлекателна за клиентите, защото създава впечатлението, че си купуваме много голям флакон от любимия парфюм. Очевидно идеята е чисто маркетингова.

    Versace Bright Crystal

    Versace Bright Crystal

    Ако статията Ви е накарала да се усмихнете поне веднъж, бъдете сигурни, че ароматът на Bright Crystal също ще Ви донесе много настроение. Уханието ще Ви плени за дълго време и ще се превърне във Ваш любим аромат за всеки повод.

    Популярни статии

    Потопете се в релаксация: Открийте магията на солите за вана Kneipp

    Разкрийте тайните на корейската красота: Съвети и ритуали за перфектна кожа

    Сухи шампоани: Как работят и кои са най-добрите марки за вашата коса

    2014 - 2025 © parfimo.bg
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
        Функционални бисквитки Винаги активен
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
        Предпочитания
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
        Статистически бисквитки
        Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
        Маркетинг
        Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
        Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
        По избор
        {title} {title} {title}