admin | октомври 17, 2017 |
Бърза кола, F1 и луксозен червен цвят на автомобила. Вероятно в съзнанието на всеки от Вас изниква образът на Ferrari. Какво да очакваме обаче от парфюмите на марката?
Запаленият състезател и любител на бързите автомобили Enzo Ferrari (1898 – 1988) основава компания Scuderia Ferrari през 1929г. Първоначалната идея не е да се произвеждат автомобили, а да се подкрепят младите състезатели.
С времето компанията започва да разработва и автомобили, за да използва пълният потенциал на автомобилните специалисти. Ferrari бързо се превръща във водеща компания в производството на луксозни състезателни автомобили, за които много хора мечтаят.
През 1999 г. Ferrari извежда на пазара първия си аромат Ferrari Black. Леко ориенталската композиция със сладки тонове набира голяма популярност веднага след пускането на парфюма в продажба. Не всеки може да си позволи луксозен автомобил, но всеки може да подреди едно Ferrari в парфюмната си колекция. Целта на марката е една от самото начало – Ferrari да влезе във всеки дом.
През 2005 г. на пазара е пуснат и ароматът Passion, чийто флакон е оцветен в добре познатия червен цвят на Ferrari. Две години по-късно е представен флакон в нетипичен за марката син цвят – Light Essence. Луксозните автомобили на Ferrari са достъпни само за богатите, но парфюмите на марката могат да допълнят стила на всеки от Вас.