• Парфюм
    • Съвети и вдъхновение
      • Тенденции в грима
      • Козметика за лице
    • Козметика с натурални съставки
    • За нас
      • как да пазарувате
    • Home
    • Парфюми Дамски парфюми
    • Историята на REVLON CHARLIE SILVER

    Историята на REVLON CHARLIE SILVER

    admin | октомври 11, 2017 |

    Познавате ли марката Revlon? Това е американска компания, която е основана през 1932 г. в Ню Йорк и е специализирана в производството на парфюми и козметика. Името Revlon произлиза от имената на основателите – двамата братя химици Charles и Joseph Revson и техния съдружник Charles Lachman. 

    Развитие на козметичната индустрия през годините

    50-те години са ерата на червилата, 60-те години са белязани от рекламите с известни личности, а през 70-те години започва производството на серията от най-продавани парфюми в света – Revlon Charlie. Следващият голям бум в козметиката идва през 80-те години, когато на страниците на списанията се появяват лицата на топмодели като Клаудия Шифър и Синди Крауфорд.

    Revlon Charlie Silver

    В статията ще разгледаме един от най-популярните аромати – Charlie Silver. За него ми напомни моя приятелка, която съвсем скоро го е използвала.

    Revlon Charlie Silver

    Revlon Charlie Silver

    Дамският парфюм Revlon Charlie Silver излиза на пазара през 1997г. Ароматната композиция включва седем съставки, които създават идеална комбинация за ежедневна употреба. Сладка кайсия и праскова се преплитат с вкусна круша и лимонов сок. Момината сълза, която често се използва в козметичната индустрия се комбинира с белите, ароматни цветове на магнолия.

    Revlon Charlie Silver

    Revlon Charlie Silver

    Какво е моето мнение за Charlie Silver?

    Ароматът Revlon Charlie Silver е подходящ за ежедневна употреба, действа освежаващо и ободряващо. По мое мнение е подходящ за възрастовата група 35+. Разбира се, най-големият плюс е цената.

    Парфюми Revlon през годините

    Знаете ли, че Revlon Charlie Silver не е единствения аромат на марката? Да се върнем назад към 90-те години:

    • Charlie Blue от 1973г. – интензивен и елегантен аромат.

    • Charlie Red от 1993г. – водопад от цветни ухания.

    • Charlie White от 1994г. – цитрусови нотки, цветя и плодове в комбинация с ветивер и сандалово дърво.

    • Charlie Gold от 1995г. – микс от плодове, цветя, канела, сладък карамел, карамфил и топъл кедър.

    Revlon Charlie Silver
    Revlon Charlie White
    Revlon Charlie Silver
    Revlon Charlie Gold
    Revlon Charlie Silver
    Revlon Charlie Blue

    Revlon Charlie Silver
    Revlon Charlie Red

    Какво е Вашето мнение за Revlon?

    Популярни статии

    Унисекс парфюми: аромати без ограничения за всеки!

    Maleka от ARMAF – ароматът, който въздейства

    Пролетни парфюми: Как да изберем свеж аромат?

    2014 - 2025 © parfimo.bg
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
        Функционални бисквитки Винаги активен
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
        Предпочитания
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
        Статистически бисквитки
        Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
        Маркетинг
        Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
        Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
        По избор
        {title} {title} {title}