admin | октомври 10, 2017 |
Вероятно повечето от Вас познават легендарните парфюми на Elizabeth Arden. Каква е историята на тази велика жена вдъхновила стотици дами по целия свят?
Elizabeth Arden промени света на козметиката
Легендарният иноватор и неуморна бизнесдама Флорънс Найтингейл Греъм, по-известна с професионалното си име Elizabeth Arden, още преди повече от век основава феноменално успешна козметична компания. През 1910г. Elizabeth Arden открива първия си салон за красота Red Door 5th Avenue.
Продукти от серията Eight Hour
До този момент гримът е бил признак на проституция и неморалност, но Elizabeth Arden играе решаваща роля в популяризирането на декоративната козметика в западния свят. Благодарение на нея в днешно време се радваме на такова разнообразие от козметични продукти.
Комбинацията от съвременни технологии и естествени съставки създават първокласни продукти за грижа за кожата, които не прикриват проблемите, а ги разрешават напълно. “Грижата за кожата, фитнеса и правилното хранене са единственият начин да поддържаш красотата си“, казва Elizabeth Arden.
Подаръчен комплект Elizabeth Arden
Благодарение на своята безкомпромисност Elizabeth Arden създава някои от най-добрите дамски продукти с модерна опаковка и дългоочаквани ефекти. Най-популярните сред тях са кремовете от серията Eight Hour, легендарният аромат Elizabeth Arden Blue Grass и червилото в класически червен цвят.
През 30-те години на миналия век Elizabeth Arden отваря салони за красота Red Door на много места по света. Успехите на марката се затвърждават от твърдението, че “само три американски марки са известни по целия свят: шевни машини Singer, Coca-Cola и Elizabeth Arden“.
Самата Elizabeth Arden ръководи компанията до смъртта си през 1966 г. В своето портфолио марката има повече от 60 аромата – най-познатите сред които са 5th Avenue, Green Tee, Red Door и Sunflowers.
Чрез своите предприемачески умения, опит и иновационен нюх Elizabeth Arden поставя началото на една изцяло нова индустрия. Качеството и съвършенството на произвежданите продукти остават основно предимство на компанията и до днес.