• Парфюм
    • Съвети и вдъхновение
      • Тенденции в грима
      • Козметика за лице
    • Козметика с натурални съставки
    • За нас
      • как да пазарувате
    • Home
    • Интересни Факти
    • Ябълково зелено: цветът на 2017

    Ябълково зелено: цветът на 2017

    admin | януари 11, 2017 |

    Освежаващото ябълково зелено официално е цветът на 2017. Успокояващият нюанс символизира новото начало и чистота на природата. Как ще се отрази новата тенденция на гардероба и козметиката Ви?

    Защо зелено?

    През последните години, цветът на годината се определя от американската компания Pantone, в института в Ню Йорк. Водещият цвят оказва изключително влияние върху световните модни дизайнери, интериорни дизайнери и производителите на козметика и парфюмерия. След комбиниране на успокояващо пастелно синьо и розово, широко признати експерти избират освежаващото ябълково зелено. Точният код на нюанса в палитрата на Pantone е 15-0343.Свежестта и светлината предизвикват асоциация за настъпващата пролет– появата на първите листа, тревички и пъпки на дървета. Целият пейзаж започва да се променя в яркозелен нюанс. След дългата и студена зима тази картина събужда в много от нас чувство на блаженство и топлина. Естественият нюанс на зеленото може да бъде описан като неутрален цвят, който лесно се комбинира с други нюанси.

    Зелена козметична чанта

    Ябълковото зелено е в перфектна хармония с всички други цветове. Очакваме неговата поява съвсем скоро и в продуктовите линии на всички козметични марки като разнообразие от сенки, очни линии и лакове за нокти. Не се страхувайте да използвате сенки в зелени нюанси. Те се комбинират чудесно със земните кафяви тонове.

    /var/www/blog.parfimo.bg/public/wp content/uploads/1732251018 520386823 zelene parfemy

    Парфюми вдъхновени от зеления цвят

    Зелената вълна има най-силно отражение в създаването на аромати. След миналогодишния фаворит – пастелното розово, което доминираше в света на парфюмите, сега можете да се потопите в зелената вълна. Бъдете в крачка с тенденциите и заложете на зелен аромат. Свежите и леки ухания ще подчертаят Вашата същност. Новите тенденции не подминават добрите парфюми. Аромат на зелен чай в Creed Acqua Originale Asian Green Tea, комбинация от лимон и ветивер в Chanel Chance Eau Fraiche, виолетови листенца, касис и грейпфрут в DKNY Be Desired, зелени акорди и ветивер в COMME des GARCONS Amazingreen и супер свежият цитрусов аромат Versace Versense.

    Още съвети за зелени аромати:Jil Sander Evergreen

    Hermes Un Jardin Sur Le Nil

    Chanel No.5 l’Eau

    Givenchy Dahlia Noir L’Eau

    Lacoste Essential

    Elizabeth Arden Green Tea

    Elie Saab Le Parfum Couture l’Eau

    Зеленото тази година е част и от козметичните продукти от категория „Грижа за кожата“. Насладете се на чисти съставки, екстракти от популярния зелен чай Matcha и много зелени билки, които акцентират и върху екологията и опазването на околната среда.Не се притеснявайте – не е нужно през следващата година да бъдете в зелено от глава до пети и да изглеждате като жаба. Задачата на цветовете е да Ви направят забележителни, но дори един детайл или аксесоар би свършил чудесна работа! 

    Популярни статии

    Парфюм и емоции: как ароматите влияят на настроението и самочувствието ни!

    Унисекс парфюми: аромати без ограничения за всеки!

    Maleka от ARMAF – ароматът, който въздейства

    2014 - 2025 © parfimo.bg
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
        Функционални бисквитки Винаги активен
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
        Предпочитания
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
        Статистически бисквитки
        Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
        Маркетинг
        Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
        Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
        По избор
        {title} {title} {title}