• Парфюм
    • Съвети и вдъхновение
      • Тенденции в грима
      • Козметика за лице
    • Козметика с натурални съставки
    • За нас
      • как да пазарувате
    • Home
    • Парфюми Дамски парфюми
    • Най-успешните парфюми на всички времена

    Най-успешните парфюми на всички времена

    admin | октомври 27, 2015 |

    Най-успешните парфюми винаги са огледало на своето време. Паметният им успех не може да се постигне просто с имитация на по-стар аромат. Велият парфюмен свят отново ни удивява със своите ароматни произведения.Те са несравнимият диктатор на модата и се показват в нова посока. Всеки любител на аромати си спомня с лека носталгия и почит към ароматни късчета от миналото. За съжаление наистина изключителните и уникални аромати са само една шепа. С увеличаване на промишленото производство и концепция на пазара на парфюми, може да се каже, че всеки ден излиза някакъв нов аромат. Те се прославят красотата си, но дали някои от тях се превръща в парфюм– легенда?Кралицата на парфюмите: Chanel No.5Когато кажем парфюм, по-голямата част от нас, без значение дали сте мъж или жена, просто се сеща за Chanel No.5. Легендарният аромат, който винаги удивява със своя чар, елегантност и несравнима история. 

    /var/www/blog.parfimo.bg/public/wp content/uploads/935736422 334346066 chanel muj

    Chanel No.5

     

    Годината е 1921 и екстравагантният моден дизайнер Coco Chanel представя своя модерен флорален алдехид парфюм- Chanel No.5. Тя е знаела, че е специален и е вярвала в успеха му. Никой обаче не би казал, че той ще се превърне в един от най-добре продаваните парфюми в света.

    Button

    Ориенталската красота Guerlain ShalimarОт спиращата дъха история за истинската любов е бил вдъхновен парфюмериста Jacques Guerlain за създаването на първия ориенталски аромат в историята. Годината е 1925, а пазара завладява луксозният парфюм Guerlain Shalimar. 

    /var/www/blog.parfimo.bg/public/wp content/uploads/305551167 675433732 guerlain shalimar

    Guerlain Shalimar

     

    Магията на този аромат е безспорна и дава възможност на нас смъртните да намерим себе си поне за един миг в Далечния Изток и да изживеем своята собствена приказка Хиляда и една нощ.

    Button

    Едва доловимият интимен парфюм Miss DiorФлоралните аромати през 50-те години са имали голям потенциал да блеснат във въображаемия парфюмен свят. Парфюмът Miss Dior от Christian Dior е направен през 1947г.

    /var/www/blog.parfimo.bg/public/wp content/uploads/41232728 416349574 miss dior

    Miss Dior

     

    Класически, невероятно елегантен аромат, пълен с богати флорални тонове. Може би вие също асоциирате миризмата с тази на щастието. Но внимавайте, новата Miss Dior от 2012г. за разлика от оригиналния аромат се различава значително.

    Кои са другите известни парфюми по света?Нека се обърнем към едни от най-великите забравени аромати. Нека да изброим някои от тях и простете ми, ако са любими само на мен:

    • 1912 – Guerlain L’Heure Bleue
    • 1919 –Guerlain Mitsouko
    • 1930 – Jean Patou Joy (по това време най-скъпият парфюм в света)
    Guerlain Mitsouko
    Guerlain L´Heure Bleue
    Jean Patou Joy

    Въпреки опустошенията от войната, през годините от 1940- 1950 се постига разцвет парфюмерийната индустрия.

    • 1944- Rochas Femme
    • Balmain Vent Vert
    • 1946 –Coeur Joie Nina Ricci (първият аромат на марката)
    Balmain Vent Vert
    Rochas Femme

    Тези парфюми са от безгрижната ера на хипитата, звънковитите песни и непринудената коса:

    • 1964 –Yves Saint Laurent Y
    • 1985 –Christian Dior Poison
    • 1985 – Calvin Klein Obsession
    Calvin Klein Obsession
    Christian Dior Poison

    Свободата на собствено мнение, акцентът върху индивидуалността, личността … В духа на американската мечта се носеше през 90-те години.

    • 1988 –Calvin Klein Eternity
    • 1992 –Issey Miyake L’Eau d’Issey
    • 1991 – The Dior Dune (благородно ориенталски дървесен аромат)
    • 1989 – Elizabeth Arden Red Door
    • 1990 –Lancome Tresor
    • 1996 –Givenchy Organza
    Issey Miyake L’eau d’Issey
    Givenchy Organza
    Elizabeth Arden Red Door

    Lancome Tresor
    Calvin Klein Eternity
    Dior Dune

    И най-доброто за най-накрая. Сладостно покритие- ангелски божествен парфюм от Thierry Mugler Angel. Номер едно гурме аромат. Сладък, деликатен и толкова специален …

    /var/www/blog.parfimo.bg/public/wp content/uploads/1340535184 810113504 960x360 angel

    Thierry Mugler Angel Aqua Chic

    Да съберем в една статия всички известни парфюми ще бъде грях. Всеки един от тях заслужава свой собствен момент на слава. Кой парфюм Ви вълнува? Бихте ли желали да знаете повече за неговия аромат? Кажете ни вашето мнение в коментарите.

    Популярни статии

    Потопете се в релаксация: Открийте магията на солите за вана Kneipp

    Разкрийте тайните на корейската красота: Съвети и ритуали за перфектна кожа

    Сухи шампоани: Как работят и кои са най-добрите марки за вашата коса

    2014 - 2025 © parfimo.bg
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
        Функционални бисквитки Винаги активен
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
        Предпочитания
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
        Статистически бисквитки
        Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
        Маркетинг
        Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
        Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
        По избор
        {title} {title} {title}