• Парфюм
    • Съвети и вдъхновение
      • Тенденции в грима
      • Козметика за лице
    • Козметика с натурални съставки
    • За нас
      • как да пазарувате
    • Home
    • Парфюми Дамски парфюми
    • Легендарният парфюм на YSL Opium

    Легендарният парфюм на YSL Opium

    admin | май 12, 2015 |

    Opium бе доскоро толкова смел, че го имахме в парфюмериите, но го игнорирахме. Преди няколко години той промени своята нова версия и бе представен Belle d’Opium парфюм, представляващ едно модернизирано изкушение. Оригиналният Опиум е наистина само за фон, въпреки, че и той има своите верни поддръжници.

    Мистериозната история на YSL OPIUM парфюм

     

    ysl-opium

    Първото издание на OPIUM от 1977г.

    В момента, когато е представен, парфюмът предизвика голям шум. Yves Saint Laurent го казва с дължимата помпозност, особено в САЩ, където аромата е въведен през 1978 година (една година след въвеждането в Европа) на пищно парти на лодка, аранжирана в ориенталски стил. Днес това не би ни изненадало, но това тогава е било пазарна революция, която променя формата и начина на промоция на парфюмите. В действителност, Opium е бил първият парфюм представен и на двата континента. 

    Оригиналният парфюм YSL Опиум от 1977 година

     

    Състав: Глава: кориандър, слива, цитрусови плодове, мандарина,

    пипер, жасмин, карамфилСърце: карамфил, сандалово дърво, пачули, канела,

    праскова, розаОснова: сандалово дърво, opoponax, мускус, кокос, ванилия,

    ветивер, тамян, кедър, смирна

    OPIUM – име на наркотик

     След успешния старт вече никой не помни, но истината е, че раждането на Opium е изключително сложно и трудно. Saint Laurent започва да мисли за него още през 1972 година. По това време, ориенталските аромати не са особено популярни, но Yves знае, че жените бавно започват да се интересуват от тях. Самият той обича всичко ориенталско. След едно пътуване до Китай и Япония започва работа с дизайнера Pierre Dinand над флакон за парфюм, чието работно заглавие било Ichi.

    Традиционно японско inro

     

    Японско инро

    Източник: bit.ly/1EIzQWg

     Dinand е вдъхновен от inro кутията, в която самураите носят лекарства и опиум за облекчаване на болката при нараняване. След като Saint Laurent вижда inro предложението, веднага разбира, че Opium е изключително подходящо име за опияняващ ориенталски парфюм. Когато управлението на американската компания Charles of the Ritz, която притежава правата за парфюмите с марката Yves Saint Laurent, изпада в панически ужас. Такова име на наркотици!Opium парфюм първоначално трябва да бъде продаван в стъклен флакон, сгушен в дървена кутия, боядисана с китайски лак. Тъй като това е прекалено скъпо, дизайнерите използват за опаковката пластмаса с гланцово покритие. Yves му става болно, когато се връща и вижда новата опаковка, показва енергично своя ужас от промените. Той дори заплашва, че ще се откаже от парфюма. Отношенията между френската и американската страна са били обтегнати до най – високо ниво и отнема известно време, преди той да успее да постигне компромис.
    opium-2009

    OPIUM 2009

    Yves предлага няколко промени, някои от които са приети. Избира сам парфюма от последните няколко проби, доставени от парфюмерийната компания Roure. Opium е създаден като продукт на цял екип, но отговорността за него има Jean-Louis Sieuzac, поради което е посочен като автор на Opium.

    Каква е тайната на парфюма OPIUM?

     Силата на привличането на парфюма се крие в комбинацията от пикантни цветя (карамфили, рози, канела, карамфил), специфичните тонове на пресни цитруси и плодове и ориенталски база на ванилия, пачули, различни смоли, дърво и мускус. Необичайна е и концентрацията- французойката всъщност е свикнала на по- слаб аромат, при което тя се парфюмирва по няколко пъти на ден, но американката иска по – силен парфюм, с който да се парфюмира сутринта и да я издържи цял ден. Затова тоалетната вода Opium, съдържа 19% от ароматични съставки, вместо обичайните 4-6%, а чистия парфюм стига дори 30%. Силният аромат в крайна сметка ентусиазира и френските клиенти.Необичайна е и високата цена на Opium , 30 мл чист парфюм се продава за $ 100, което съответства на днешните 400 щатски долара! Успехът обаче е невероятен: Opium изчезва от рафтовете, хората купуват като луди. В началото е продаван само чист парфюм, тоалетна вода по- късно. Има дори кражба на транспорта, който превозва парфюмите до търговската мрежа. Американския универсален магазин Bloomingdale, толкова иска да продаде първия Opium в чужбина, че започва тайно да закупува от европейските складови наличности и да се запасява, доста преди официалното представяне в Америка.

    Opium
    Black opium
    YSL Opium

    Belle D’Opium
    YSL Opium

    Купете си своя мистериозен парфюм още сега. Parfimo.bg предлага пълната гама на марката тук

     

    Как мислите? Поддадохте ли се на неговия ориенталски чар? Ако имате Opium парфюм на тоалетната си масичка, парфюмирайте се и почувствайте цялата му загадъчна история …

    opium

    YSL Opium

    Източник за главно изображение: bit.ly/1xuPAt8

    Популярни статии

    Как да разчитаме състава на козметиката: Ръководство за безопасен избор

    Ритуали и парфюми за незабравим Свети Валентин

    Потопете се в релаксация: Открийте магията на солите за вана Kneipp

    2014 - 2025 © parfimo.bg
      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        За да ви предоставим възможно най-добрата услуга, използваме съвременни технологии като "бисквитки", за да съхраняваме и/или да получаваме достъп до информация за вашето устройство. Вашето съгласие за тези технологии ни позволява да обработваме данни като потребителско поведение при сърфиране или да използваме уникални идентификатори на този сайт. Липсата на съгласие или неговото оттегляне може да се отрази неблагоприятно на определени елементи и функционалности на сайта.
        Функционални бисквитки Винаги активен
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, която абонатът или потребителят изрично е поискал или единствено за целите на предаването на съобщения по електронна съобщителна мрежа.
        Предпочитания
        Запазването на технически данни е необходимо за законната цел да се съхраняват предпочитания, които не са заявявани от абоната или потребителя.
        Статистически бисквитки
        Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническо съхранение или достъп, които се използват единствено за статистически цели.
        Маркетинг
        Запазването на технически данни е необходимо за създаване на потребителски профили, за изпращане на реклами или за проследяване на даден потребител на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
        Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
        По избор
        {title} {title} {title}