Меню на страниците
Google+FacebookRss

Новини, мнения и съвети от света на парфюмите и козметиката

Меню Категории

Публикувано на 22.2.2017 в Марки от А до Я, Нови предложения, Ревюта | 0 коментари

Чешката козметична марка Gabriella Salvete

Чешката козметична марка Gabriella Salvete

Козметиката Gabriella Salvete не е нова на пазара. В дрогериите тя е позната от почти 30 години. За това време чешката марка е изградила добра репутация в няколко държави и голям брой лоялни клиенти, които оценят високо богатата продуктова гама на Gabriella Salvete.

Успехите на марката Gabriella Salvete през годините

Успехът сред световната конкуренция в областта на декоративната козметика, без съмнение е трудна, понякога нереалистична, задачаЧешката марка Gabriella Salvete заслужено, в продължение на десетилетия, се радва на огромна популярност в Чехия и е една от най-продаваните.

В началото на 90-те години Alex Monteleone забелязва значителни пропуски в предлагането на козметика. Тогава започва историята на марката Габриела Salvete. По това време, качеството на продуктите, без значение скъпи или евтини, не отговаря дори наполовина на страндартите. Можем да кажем, че Alex Monteleone, създателят на марката Gabriella Salvete, успешно е съчетал достъпни цени и високо качество.

Положените усилия скоро дават резултат. Първите продукти на марката се появяват в магазините през първата половина на 90-те години . Това са лакове за нокти, които все още са в продуктовия каталог на марката и са сред най-продаваните. Клиентите ги харесват не само заради богатото разнообразие от цветове, но и заради издръжливостта на цвета върху ноктите.

/var/www/blog.parfimo.bg/public/wp content/uploads/303478697 4

Матови лакове за нокти Gabriella Salvete

Вятърът на промяната

В продължение на години, компанията Gabriella Salvete не се нуждае от PR. Успешните продажби се обуславят от високото качество и изгодите цени на продуктите. Идва момент обаче, в който всичко се променя. След повече от 20 години на пазара, марката Gabriella Salvete е най-популярна сред жени около 40 годишна възрастЯсно е, че ако компанията иска да запази своя пазарен дял за в бъдеще, целевите потребители определено трябва да бъдат по-млади.

Стратегията е успешна! Благодарение на социалните мрежи и новия дизайн, продуктите на марката успяват да достигнат до младото поколение. Младите потребители стават движеща сила за марката Gabriella Salvete. Компанията реагира мигновено на продуктовите нужди на своите клиенти.

Пример за това е зимната колекция на марката. Клиентите търсят матови червила – имат ги! Червилата Dolcezza Matte се предлагат в пет великолепни нюанса. Те са с гладка, кремообразна текстура и съдържат витамин Е. На пазара вече са и пет модни нюанса на матовите лакове за нокти Enamel. Силно покривният фон дьо тен Cover Foundation е подходящ за всички типове кожа и гарантира матирана и кадифено мека кожа. Акцентът през миналогодишния сезон беше върху очите – спирали, очна линии и моливи. Абсолютен хит бяха и продуктите за оформяне на вежди и палитрите със сенки за очи.

Марка Gabriella Salvete предлага на дамите продукти, които удовлетворяват очакванията за качество, като същевременно не ощетяват бюджета им.

Принадлежите ли и Вие към феновете на Gabriella Salvete или сте почитатели на други марки?

[Total: 0    Average: 0/5]

Диляна Атанасова

Aktualizováno:

Публикувай отговор

Публикацията все още не е коментирана. Бъдете първите, които да я коментират.

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Share This